torstai 27. helmikuuta 2014

Ja Hurmaavan Huvilan voittaja on...

 Vähän aikaa kesti, että sain arvonnan tiedon laitettua tänne... Pienen pienet onnettaren sormet poimivat arpalipukkeen kulhosta. Kyllä kannatti laittaa kaikki neljä arpaa peliin :). Bikke kommentoi näin:

"Ilonalla on niin upeita kirjoja!! siksi vimmatusti yritän saada inspiskirjaa näin ihanan kevään kynnykjssellä!! Kaikilla arvoilla mukana..linkitin..bikkenpilttuu@gmail.com"

Onnea siis arvonnan voittajalle "Bikke" Birgit Mäkiselle!
Bikken blogiin pääset tästä.


XXX

VillaVaahtokarkki


5 kommenttia:

  1. Jipii!!! Taas saan todeta ukkokullan hävinneen jonnekkin kun lueskelen tuota ihkua kirjaa ja huudan:: MULLA ON VISIO!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo taitaa ukkokulta joutua koville ens kesänä uusien visioittesi kanssa, ettei ihmekään jos häviää jonnekin ;)
      Laitatko mulle vielä yhteystiedot pikaisesti, kun en ole varma onko mun yhteystietokyselymaili tullut sulle perille. Mulla oli viime kesänäkin yhden arvonnan kanssa niin, että mun kyselyviestit eivät olleet jostain syystä menneet perille asti voittajalle, vaan kadonneet jonnekin bittiavaruuteen...
      eli osoite on villa.vaahtokarkki@gmail.com

      Poista